Deschis în cadrul unui proiect european, Centrul after school Maris, propunere ideală pentru copiii din Târgoviște și nu numai

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020

Axa prioritară 3: Locuri de munca pentru toti

Apelul pentru proiecte POCU/82/3/7/Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană

Titlul proiectului:  ”Visul tău, afacerea de mâine!

Contract: POCU/82/3/7/105949

Proiectul se află la finalul implementării și se va încheia în data de 21 august. Urmează încă 6 luni de monitorizare din partea administratorului schemei de minimis. Centrul after school Maris a fost deschis cu ajutorul finanțării primite în cadrul programului și apelului pentru proiecte menționate mai sus. În cele ce urmează vor fi prezentate obiectivele și rezultatele proiectului. Menționăm că toate obiectivele au fost îndeplinite și rezultatele obținute în proporție de 100%.

Obiectivul general al proiectului:

Dezvoltarea și diversificarea serviciilor alternative de educație în următorii 5 ani prin oferta Programului After School ce va găzdui școlari mici după orele de școală, în vederea petrecerii în siguranță, util și plăcut, a timpului liber.

Obiective specifice

  • Furnizarea de servicii educaționale specializate informale și nonformale care să amelioreze comportamentul de adaptare școlară – 1 centru funcțional în a doua lună de implementare a proiectului
  • Angajarea personalului care deservește activitățile centrului – 3 persoane angajate din prima lună de funcționare a centrului
  • Prevenirea neglijării copilului și a problemelor de adaptare școlară – discuții individuale cu părinții copiilor în primele 3 luni de activitate a centrului;
  • Integrarea mai rapidă în programul școlar prin creșterea adaptabilității la acest tip de mediu – în prima jumătate de an de prezență în centru vor fi 15 copii integrați;
  • Realizarea unei campanii de informare și promovare a proiectului în comunitate – 2 campanii în mediul online în primul an de activitate;
  • Sensibilizarea comunității față de problematica nevoii copilului de a fi asistat în a-și forma deprinderi dezirabile de petrecere a timpului liber, de a învăța, de a se comporta, de a se integra în grup, de a accepta diversitatea etc. – 2 campanii în mediul online în primul an de activitate;

Rezultate previzionate

– 1 întreprindere nouă înființată și funcțională la 6 luni după terminarea sprijinului

– 1 centru de tip After School amenajat și deschis în luna 2 a proiectului

– 3 persoane angajate și existente pe firma nou înființata la 6 luni de la terminarea sprijinului

–  Listă echipamente și mobilier de birou achiziționate

–  1 contract de colaborare cu un contabil autorizat, 1 contract de servicii SSM ȘI PSI

În ceea ce privește dotările, s-au achiziționat următoarele echipamente (mobilier):

– o mașina Dacia Logan

– 1 pavilion grădină

– 1 set trambulină

– 1 tobogan

– 1 casă marcat

– 2 televizoare

– 2 Laptop-uri

– 1 imprimantă multifuncțională laser color

– 1 consolă Playstation 4

– 14 scaune

– 10 birouri școlare individuale

– 3 birouri

– 3 bibliorafturi 3 polițe

– 10 pătuțuri copii cu saltele

– 1 set mobilier grădină

– 2 mese pentru copii

– 8 scaune pentru copii

– 2 mese lucru

–  1 masă rotundă

– 2 seturi mese cu 4 scaune

– 1 dulap

– 1 dulap haine

– 1 pantofar

– 1 aspirator

– 55.6 mp mochetă

–  61.6 mp gazon artificial

– 10 perne

– 6 pilote

Centrul își desfășoară activitatea de Luni până Vineri în intervalul orar 8:00-19:00. Activitățile zilnice sunt următoarele:

– mic dejun

– cercuri tematice

– preluare copii de la școală

– servire masa de prânz

– ora de somn

– efectuare teme

– cursuri opționale

– activități practice și recreative

În cadrul centrului se desfășoară cursuri de limba engleză, franceză și de pian. Urmează să înceapă cursuri de robotică și de dans. La cerere copiii pot beneficia de asistență psihologică oferită de un psiholog la cabinetul din centru.

leave a reply