Administrația Cristian Stan a reușit ceea ce părea imposibil. Centura Târgoviștei, finalizată, după ce proiectul a fost salvat de la eșecul total. Noul pod de la Teiș deschis de astăzi circulației rutiere.

După ani întregi de probleme care mai de care, în sfârșit astăzi, o dată cu deschiderea circulației pe noul pod de la Teiș, se poate spune că proiectul de reabilitare și modernizare a centurii municipiului Târgoviște a fost FINALIZAT.

În cadrul unei conferințe de presă susținută alături de viceprimarul Cătălin Rădulescu la noul pod construit la Teiș, primarul municipiului Târgoviște, Cristian Stan a declarat că la momentul actual nu mai sunt de făcut decât lucrări de remediere în vederea recepției și marcaje rutiere, intervenții care vor fi realizate săptămâna viitoare.

Podul de la Teiș deschis astăzi circulației a fost făcut de la zero și pentru prima dată în istoria municipiului în această zonă se circulă pe două poduri, pe două benzi pe sens. Prima mașină care a rulat astăzi pe noul pod a fost o Dacia 1310.

Cei mai importanți indicatori realizați în cadrul proiectului șoselei de centură:

  • 15 kilometri de drumuri asfaltate
  • 12 kilometri de canalizare
  • 5 pasaje rutiere reabilitate și modernizate
  • 2 poduri construite de la zero
  • 4 stații de pompare.

„Suntem pe podul nou de la Teiș și marcăm o premieră: este pentru prima dată când în această zonă se circulă pe două poduri, se circulă pe două benzi pe sens. Totodată, marcăm finalul lucrărilor importante pe proiectul de reabilitare și modernizare a centurii municipiului Târgoviște. Mai avem de făcut numai marcajele și remedierile în vederea recepției pe toate cele cinci loturi care au alcătuit proiectul de centură a municipiului Târgoviște.

Ca și indicatori principali realizați, avem aproximativ 15 kilometri de drum, 12 kilometri de canalizare, nu mai puțin de 5 pasaje rutiere reabilitate, două poduri noi făcute de la zero. De asemenea, avem 4 stații de pompare în zone importante de pe centură și aș reaminti numai Petru Cercel, unde aveam problemele acelea lângă Combinatul de Oțeluri Speciale sau stația de pompe de lângă Complexul Turistic de Natație de pe Calea Ialomiței, dar și stația de pompe de la Valea Voievozilor, toate acestea realizând poate cel mai ambițios proiect de reabilitare a infrastructurii a municipiului Târgoviște realizat vreodată de către administrația locală târgovișteană. Mă bucur că, iată, am ajuns la final, mă bucur că reușim ca în Târgoviște să avem o centură reabilitată, modernizată, cu precizarea că, raportat la poduri și pasaje rutiere, nu știu câte orașe din România se mai pot mândri cu 5 pasaje și poduri rutiere reabilitate, două construite de la zero, în cadrul numai acestui proiect, fără a mai aminti că pe proiectul de modernizare a transportului public, pe fonduri europene, se reabilitează pasajul de lângă Pavcom, se mai construiește încă un pod în zona Complexului de Natație. Cred că discutăm, în sfârșit, de un proiect de succes, un proiect care parcă a fost blestemat ani și ani de zile, dar iată că a reușit să ajungem la final.

Mai sunt de făcut doar remedierile în vederea recepției, care vor începe săptămâna viitoare, plus marcajele pe zonele centurii municipiului Târgoviște unde nu au fost realizate.

Vom deschide acum circulația și pe podul nou… Asistăm la un moment de referință pentru municipiu”, a declarat primarul municipiului Târgoviște, Cristian Stan.

leave a reply