Andrei Vasile și Mihai Vădan, antreprenori cu experiență în fintech, banking, beneficii extra-salariale și management, au creat SanoPass. Aceasta este o companie ce emite abonamente medicale de prevenție oferite de angajatori ca beneficii pentru angajați, prin intermediul unei aplicații mobile. Practic, abonamentele oferă acces la servicii medicale de prevenție, precum consultații, investigații și analize medicale. Produsul a fost lansat luna trecută, fiind deocamdată disponibil doar în București și Târgoviște.
Potrivit start-up.ro, SanoPass este de fapt platforma prin care IMM-urile își pot face abonamente medicale. Abonamentul SanoPass asigură programări pentru consultații sau investigații, indiferent de specialitate, în maxim 48 de ore, rezolvând una dintre principalele nemulțumiri ale celor care utilizează în prezent abonamente medicale. Angajații ce dețin un abonament SanoPass își pot face programări la orice clinică parteneră, având deplina libertate de a alege, în funcție de proximitate sau de preferințele personale.
Andrei Vasile și Mihai Vădan spun că, în prezent, peste 1,5 milioane de angajați din România au abonamente medicale în diverse rețele de clinici. Dintre abonați, 65% consideră că este foarte importantă proximitatea clinicilor și ar prefera să aibă acces într-o rețea variată de clinici private.
Până la sfârșitul anului, cei doi antreprenori estimează că abonații SanoPass vor avea acces în peste 250 de clinici și cabinete partenere.
SanoPass oferă 3 pachete principale de servicii, cu prețuri între 13 și 38 euro lunar, conținând servicii de medicina muncii, consultații sau investigații medicale, analize medicale, stomatologie, psihologie și fizioterapie.
Valoarea abonamentelor medicale este scutită de la plata taxelor și contribuțiilor sociale și este deductibilă de la plata impozitului în cuantum de până la 400 de euro pe an pentru fiecare angajat.