Directorul general CNAIR „taie capete” în Dâmbovița. Șeful SDN Târgoviște, Ilie Ceparu, rămâne fără „scaun” din cauza (ne)întreținerii drumurilor nationale din județ

Narcis Neaga, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastrucutrii Rutiere (CNAIR) e efectuat astăzi o vizită de lucru în județ și s-a luat și el cu „mâinile de cap” după ce a văzut în ce stare de degradare se află drumurile naționale din Dâmbovița. După ce a mers pe fiecare drum în parte și a analizat situația, a tras și o concluzie și mai ales a anunțat „tăieri de capete” la Secția Drumuri Naționale Târgoviște, dar și aplicarea de „sancțiuni” la nivelul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri București.

Directorul CNAIR a declarat că există bani de investiții și de întreținere a drumurilor naționale, iar vinovați de modul jalnic în care arată arterele rutiere naționale care tranzitează județul sunt nimeni alții decât șefii celor două secții, de la București și de la Dâmbovița, care au dat dovadă de nepăsare și au lăsat drumurile să se degradeze. Acesta este motivul pentru care șeful Secției Drumuri Naționale Târgoviște, Ilie Ceparu, va fi demis săptămâna viitoare, directorul CNAIR susținând că ceea ce se întâmplă în Dâmbovița nu mai poate fi tolerat.

Ilie Ceparu, șeful SDN Târgoviște

Un avertisment public din partea directorului general CNAIR a primit și directorul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri București, care tot săptămâna viitoare va fi băgat în ședință și va suporta consecințele pentru modul delăsător în care a gestionat și întreținut drumurile naționale din județ.

„Pe tronsoanele de Drumuri Naționale sunt necesare reparații, sunt necesare intervenții care pot fi făcute la nivelul Regionalei de Drumuri București și aici vreau să transmit un mesaj cât se poate de clar… Este ultimul avertisment public pe care îl adresez directorului Regionalei de Drumuri București, care ar fi trebuit să știe că nu trebuie să vină directorul general în teritoriu pentru a lua măsurile necesare în vederea efectuării unor lucrări care țin exclusiv de Regionala București. Nu se pune problema existenței fondurilor, sunt bani atât pentru investiții, cât și pentru lucrări de întreținere.

De asemenea îi transmit public un avertisment șefului de Secție Dâmbovița pentru modul în care a gestionat rețeaua de drumuri naționale din acest județ. Rar mi-a fost dat să văd așa ceva, ceea ce am văzut astăzi în ceea ce privește în ceea ce privește un dezinteres al directorului Regionalei de Drumuri și a șefului de Secție Dâmbovița. Lumea își imaginează că oamenii politici sau cei din Compania Națională nu-și fac treaba… Nu este adevărat, este vorba de cei care sunt efectiv în județe, una este un program național și una este un program care se ocupă de gestionarea drumurilor naționale din cadrul județelor și din cadrul Regionalei, d-aia avem director regional, d-aia avem șef de Secție, să-și facă datoria… Nu mai putem continua într-o asemenea stare…. Este inadmisibil ca să ai o situație de calamitate de ani de zile și să nu intervi, să aștepți degradarea drumului. Nu mai putem tolera așa ceva și nu vom tolera… Dar, măsurile interne de săptămâna viitoare, de miercuri încolo le vom lua cu siguranță în cadrul Companiei. Săptămâna viitoare voi avea o întâlnire cu directorul Regional, consider că nici dumnealui nu se va simți prea bine după această vizită și o să comunicăm măsurile pe care le vom lua” (Narcis Neaga, director general CNAIR)

„Noi am constatat deficiențe în ceea ce privește întreținerea și repararea DN 71, DN 7 Bâldana- Titu, niște puncte periculoase pe DN 72, niște cedări de acostamente care s-au produs acum un an de zile și care nici până acum nu s-a intervenit și nu s-a rezolvat punerea în siguranță a drumului național. În geenral am constatat deficiențe în activitatea de întreținere și reparație a rețelei de drumuri naționale din județul Dâmbovița, de care se ocupă exclusiv Secția de Drumuri Naționale Târgoviște” (Florea Dascălu, director Direcția Mentenanță Drumuri Naționale și Autostrăzi)

 

leave a reply