Pentru că vremea permite, se lucrează intens la reabilitarea și modernizarea drumului județean DJ724 Malu cu Flori- Pucheni, investiție realizată de Consiliul Județean Dâmbovița cu bani prin Programul Național „Anghel Saligny”, dar și din fonduri proprii.
![](https://dambovita24.ro/wp-content/uploads/2024/02/428287623_24751849541126454_5380120117554400719_n-1024x576.jpg)
![](https://dambovita24.ro/wp-content/uploads/2024/02/426443692_24751850061126402_5683425257076357751_n-1024x576.jpg)
![](https://dambovita24.ro/wp-content/uploads/2024/02/428292881_24751850364459705_3447112358721560570_n-1024x576.jpg)
![](https://dambovita24.ro/wp-content/uploads/2024/02/428349471_24751849491126459_5896322204745425978_n-1024x576.jpg)
Potrivit președintelui Consiliului Județean, Corneliu Ștefan, care urmărește în permanență stadiul și calitatea lucrărilor, la acest moment se lucrează la podul de peste râul Dâmbovița și se forează o parte a coloanelor ce vor stabiliza zona și vor preveni alunecările de teren.
![](https://dambovita24.ro/wp-content/uploads/2024/02/428437645_24751849744459767_6464547335373047509_n-473x1024.jpg)
![](https://dambovita24.ro/wp-content/uploads/2024/02/428451976_24751849874459754_5899987644638349586_n-473x1024.jpg)
![](https://dambovita24.ro/wp-content/uploads/2024/02/428018055_24751850204459721_4735706200686642751_n-473x1024.jpg)
„Am insistat ca acest drum, care are o lungime de 6,7 km, să fie reabilitat și adus la cele mai bune condiții de circulație! Pe lângă siguranță în trafic, drumul județean va înlesni accesul într-un loc cu potențial turistic rural care, mai mult ca sigur, va fi pus în valoare.
Din valoarea totală a proiectului de aproximativ 76.000.000 de lei, alături de colegii din Consiliul Județean Dâmbovița am reușit să atragem suma 41.000.000 de lei prin Programul Național „Anghel Saligny”, diferența urmând să o asigurăm din bugetul local”, a transmis președintele CJD, Corneliu Ștefan.
Reabilitarea DJ724 Malu cu Flori – Pucheni constă în:
-Turnarea a două straturi de asfalt;
-Șanțuri pereate și rigole carosabile pe o lungime de 10 km;
-34 de podețe tubulare și dalate;
-3,5 km de parapete de protecție;
-Amenajarea a 5 stații de autobuz;
-Reabilitarea a 3 poduri.