Veste excelentă pentru traficul dâmbovițean: au fost depuse 18 oferte pentru drumul de mare viteză care va lega Autostrada A1 (zona Corbii Mari) de DN7

Un nou drum important pentru județul Dâmbovița, drum care va fluidiza traficul și va scoate traficul greu din zonele cu populație!

Ieri s-a finalizat perioada de depunere și au fost deschise ofertele pentru drumul de mare viteză care va lega Autostrada A1 (zona Corbii Mari) de DN7.

Anunțul a fost făcut de președintele Consiliului Județean Dâmbovița, Corneliu Ștefan, în mandatele căruia infrastructura rutieră a județului cunoaște un trend fără precedent, asta doar dacă amintim drumurile de centură pentru toate orașele județului, dar și lucrările la drumurile județene, aflate în diverse stadii de execuție.

Revenind la drumul de mare viteză care va lega Autostrada A1 de DN7, au fost depuse 18 oferte pentru execuția acestui drum important, cu o lungime totală de 14 kilometri.

„Noul drum va direcționa traficul greu în afara localităților, va îmbunătăți siguranța rutieră, iar investiția va sprijini dezvoltarea economică a zonei și va crea noi oportunități pentru comunitățile din Dâmbovița”, a declarat Corneliu Ștefan, președintele Consiliului Județean.

Lucrările sunt complexe, drumul va fi unul modern și foarte util. Investiția prevede: construirea unui sistem rutier cu 4 benzi de circulație; sistem optimizat de scurgere a apelor pluviale; semnalizare rutieră completă; lucrări de susținere și consolidare a taluzurilor; construirea/reabilitarea a 5 poduri/pasaje (dublarea podului peste râul Argeș (km 1+832) – reabilitare + pod nou adiacent; pasaj peste A1 (km 49+400) – consolidare + pasaj nou cu 2 benzi; pod peste râul Sabar (km 7+585) – lungime 37m, lățime 20,30m; pod peste râul Șuța (km 10+143) – lungime 36m, lățime 20,30m; pod peste canal (km 12+300) – lungime 35m, lățime 20,30m).

Ținând cont și de faptul că drumul de mare viteză care va lega Autostrada A1 (zona Corbii Mari) de DN7 are pe traseu și zona Titu și Centrul Tehnic Renault, această investiție va transforma zona într-un pol logistic major, atrăgând noi investitori și creând locuri de muncă pentru comunitățile locale, dincolo de utilitatea scoaterii traficului greu din localități.

leave a reply