Nici urmă de înfometare! 15 produse care ard grăsimile fără milă.

Dambovita1 22/01/2016 0
Nici urmă de înfometare! 15 produse care ard grăsimile fără milă.

Aproape fiecare om care are câteva kilograme în plus, visează să scape de acestea și să capete formele ideale. După cum se știe, pentru aceasta este necesar executarea unui set de cerințe, cum ar fi: efort fizic, alimentație aleasă și planificată corect etc. Tuturor celor care încearcă să slăbească chiar în acest moment. Mâncarea care arde grăsimile nu este un mit. Produsele prezentate în continuare accelerează schimbul de substanțe, elimină surplusul de lichid din organism, reglează procesele digestive. Fiecare dintre acestea arde grăsimile, trebuie doar să vă îmbunătățiți meniul cu ele. Rezultatul va depăși toate așteptările!

dambovita24
1. BRÂNZA DE VACI, CHEFIRUL, LAPTELE BĂTUT, IAURTUL

Calcitriolul este un hormon care ajută celulele să scape de grăsimea în exces și acesta se găsește din abundență în produsele lactate. Produsele lactate degresate sunt o descoperire destul de importantă pentru cei ce vor să slăbească. Ele conțin o mulțime de proteine, iar proteinele sunt o parte importantă a planului alimentar al celor ce țin cură de slăbire. Important – alegeți doar produsele degresate proaspete. De asemenea, foarte util este zerul. Acesta conține o proteină specială ce luptă cu țesutul adipos subcutanat.

ghimbir
2. GHIMBIRUL

Uleiurile esențiale, care se găsesc în ghimbir, îmbunătățesc digestia și stimulează formarea sucului gastric. Prin urmare celulele de grăsime sunt arse la maxim. De asemenea, ghimbirul are o influență foarte bună asupra pielii.

3. VARZA

3. VARZA

Toate tipurile de varză sunt bune pentru cei ce vor să slăbească. Ea conține multe fibre, iar acestea elimină din organism tot surplusul nenecesar. În compoziția verzei intră indol 3 carbinolul – substanță ce reglează schimbul de estrogen la femei. De asemenea, varza are foarte puține calorii, așa că puteți mânca liniștit fără teamă de îngrășare.

4. CASTRAVEȚI

4. CASTRAVEȚI

Puține calorii, multă apă – iată de ce sunt buni castraveții. Ei hidratează corpul și sunt foarte buni pentru cei ce fac mult efort fizic. Ca să slăbiți trebuie să beți multe lichide, să hidratați din plin corpul, iar castraveții se descurcă de minune cu această sarcină. Coaja castraveților conține multe vitamine și microelemente, de aceea nu este recomandat să o înlăturați.

scortisoara

5. SCORȚIȘOARA

Scorțișoara scade cantitatea de zahăr din sânge și prin urmare și a grăsimilor din corp. Adăugați scorțișoară în ceai, cafea și chiar chefir, astfel ele vor fi mai gustoase și în același timp utile pentru organism.

6. GRAPEFRUIT

grapefruit-

Grapefruit-ul conține o cantitate foarte mare de vitamina C și are capacitatea de a micșora cantitatea de insulină din sânge. De asemenea, conține flavonoidul naringenina – un colagog foarte bun. Dacă vreți ca grapefruit-ul să vă ajute în lupta cu kilogramele atunci mâncați-l fără să curățați partea albă a cojii acestuia. Anume aceasta este cea care conține toate substanțele necesare arderii grăsimilor.

7. CEAIUL VERDE

7. CEAIUL VERDE Ceaiul verde încălzește și tonifică corpul, de asemenea, ajută la digestia rapidă a alimentelor. Acesta conține tiamină, substanță ce disipă nu doar țesutul adipos subcutanat, dar și grăsimea viscerală, care se acumulează în jurul organelor interne.

8. APA

8. APA

Apa vă ajută să nu mâncați prea mult și elimină sarea în exces din organism. Cu cât mai multă apă beți, cu atât mai eficient slăbiți – trebuie să țineți minte acest aspect!

9. ZMEURA

9. ZMEURA În comparație cu alte fructe, zmeura conține cu mult mai puțin zahăr și de aceea are puține calorii. Ea favorizează secreția sucului gastric și de aceea este de preferat să se consume după mâncare.

10. MUȘTARUL

10. MUȘTARUL Mâncarea iute stimulează secreția sucului gastric. Este bine să mâncați carnea (de porc, pui, vită etc.) sau peștele cu muștar. Puteți adăuga puțin muștar și în salate.

11. PORTOCALELE

portocala   Portocalele sunt bogate în fibre și potolesc foarte bine pofta de mâncare. Sunt varianta ideală pentru o gustare sănătoasă. De fapt, toate citricele, datorită flavonoizilor și uleiurilor esențiale pe care le conțin, crează condiții favorabile pentru disiparea grăsimilor.

12. MIGDALELE

12. MIGDALELE Doar 40% din substanțele conținute de migdale ajung să fie absorbite de corp. De fapt, se asimilează doar proteinele, iar grăsimile conținute de acestea nu sunt absorbite de organism.

13. HREANUL

13. HREANUL Hreanul, ca și muștarul, este foarte bun pentru digestia produselor greu de prelucrat de către organism.

14. ANANAS

ananas Ananasul potolește foarte repede pofta de mâncare datorită fibrelor care se conțin din abundență în acesta. Îmbunătățește secreția sucului gastric și este un desert foarte bun pentru slăbit!

15. VINUL ROȘU

vin-rosu Vinul roșu conține resveratrol – un ferment care încetinește depunerea grăsimilor. Jumătate de pahar de vin după mâncare este un lucru chiar folositor!

Leave A Response »